Scheduled Maintenance: Status: Online : 31 Juli 2024 Update Dagelijkse Posts & Recente Topics zijn terug
19 Mei 2013 Molenrit 2013
- Sven de Jonge
- Lid
- Lid of Vriend:: Lid
- Contacteer:
Re: 19 Mei 2013 Molenrit 2013
Ik vond nog een paar foto's van de molenrit op mijn telefoon.
Je moet maar 2 keer het wiel uit vinden om een fiets temaken
- andrenuijens
- Lid
- Contacteer:
fransmeijer schreef:Leuke foto jongers, en dat schaap lijkt wel een pitbull!
een kruising ,.
honda,cb 100 1975 kreispar 1965 , , zundapp 530 92 cc ,,. rag dappie 92cc
- Sven de Jonge
- Lid
- Contacteer:
Ja dat is zeker een mooi ding !
Die is van adwin hoondert . De dakar zeeuw
Die is van adwin hoondert . De dakar zeeuw
- andrenuijens
- Lid
- Contacteer:
zeker mooi ,. ik vind die general lee ., ook wel leuk
- Sven de Jonge
- Lid
- Contacteer:
en de laatste 3
Gr sven
Gr sven
- Sven de Jonge
- Lid
- Contacteer:
Hier nog een aantal foto van eddy meijer via de mail verkregen.
- Carl
- Lid
- Dank! Gegeven!: 1 keer
- Dank! Gekregen: 6 keren
- Contacteer:
Dat klopt André, ik kreeg nabij stelleplas een sein van Mathijs dat er een tweede pech had opgedaan dus wij zijn gestopt maar voor ons kwam er geen duidelijkheid wat er nu precies mis gegaan was maar gelukkig dat het alleen de kraan was
Ik kijk met tevredenheid terug op de molenrit
Ik kijk met tevredenheid terug op de molenrit
- andrenuijens
- Lid
- Contacteer:
bij die tussen stop kwam er na dien nog , een uitvaller ,. dus ik denk zal maar stoppen ,. bleek de benzine kraan nog dicht te staan ,. kan gebeuren ,. kleinig heidje ,. maar de rest was weg ,. staan we daar ?? waar waren we ,. ?even verder op kwam onze vriendelijke killer voor bij die wist de weg ,. naar de finish ,. al met al een pracht dag ,. dat kunnen we van deze maandag niet zeggen ,.
- Sven de Jonge
- Lid
- Contacteer:
Gister weer een leuke dag gehad , leuke opkomst , gezellig club.
Voor ons ging alles goed , net op het eind nog een pech gevalletje maar dat was snel verholpen.
op naar de volgende zou ik zeggen !
groeten sven
Voor ons ging alles goed , net op het eind nog een pech gevalletje maar dat was snel verholpen.
op naar de volgende zou ik zeggen !
groeten sven
- Carl
- Lid
- Dank! Gegeven!: 1 keer
- Dank! Gekregen: 6 keren
- Contacteer:
Ik wil iedereen bedanken voor de reactie's hier op het forum en ook tijdens de rit
Gisteren morgen begon de dag mooi qua weer de zon die stond mooi aan de horizon om 6.45 uur.
Alles was er klaar voor ; de Zundapp stond klaar / alles qua inschrijven van de rit lag klaar dus veel moest ik niet meer doen.
Om 8.30 uur was Sven er en zijn we met z'n drieén naar Wilhelminadorp gereden
Bij aankomst aldaar stond Mathijs al te zwaaien op de plaats waar wij moesten opstellen / inschrijven.
Helaas had de organisatie geen kraam voor ons geregeld, wat wel doorgesproken was / maargoed dat was opgelost door een plank van een kraam op 2 brommers te leggen.
Wij zijn exact om 10.45 uur gestart ook werd er door Rob Strating omgeroepen dat de brommers van start gingen ik hoorde hem omroepen daar starten de brommers met Zundapp / Sparta / Kreidler / Dkw en zo ging het door ( wel leuk om te horen )
Na nog geen 500 meter stond er al een gedeelte stil voor de brug maargoed ook dat was snel opgelost.
In het Goesemeer kwamen we nog een persoon op een mooie Yamaha tegen die is omgedraaid en met ons meegereden, misschien wel een toekomstiglid
Een snellestop in Hoedekenskerke met blikjes en koeken aan het water kon iedereen even de benen strekken / waarna we dorp gereden zijn naar de Grotemarkt in Goes ; aldaar iedereen een uur de tijd had om te eten en de oldtimer auto's te bekijken daar op de markt.
Daarna zijn we via Wolphaartsdijk langs het veersemeer richting Heinkenszand gegaan / nabij Lewedorp hadden we het eerste pechgeval ( helaas kreeg ik het niet door omdat het headset niet meer fuctioneerde ) we hebben nog gewacht maar helaas had Sven ons misgereden, maargoed dat kan gebeuren.
Gelukkig dat er toch een bezemauto aanwezig was
Door de weersomstandigheden naar dit weekend toe was de opkomst minder dan vorigejaar, maargoed dat mag de pret niet drukken.
Met 34 brommers 4 passagier's en 2 man in de bezemauto was het een hele leuke dag.
Nogmaals allemaal bedankt voor de opkomst
Gisteren morgen begon de dag mooi qua weer de zon die stond mooi aan de horizon om 6.45 uur.
Alles was er klaar voor ; de Zundapp stond klaar / alles qua inschrijven van de rit lag klaar dus veel moest ik niet meer doen.
Om 8.30 uur was Sven er en zijn we met z'n drieén naar Wilhelminadorp gereden
Bij aankomst aldaar stond Mathijs al te zwaaien op de plaats waar wij moesten opstellen / inschrijven.
Helaas had de organisatie geen kraam voor ons geregeld, wat wel doorgesproken was / maargoed dat was opgelost door een plank van een kraam op 2 brommers te leggen.
Wij zijn exact om 10.45 uur gestart ook werd er door Rob Strating omgeroepen dat de brommers van start gingen ik hoorde hem omroepen daar starten de brommers met Zundapp / Sparta / Kreidler / Dkw en zo ging het door ( wel leuk om te horen )
Na nog geen 500 meter stond er al een gedeelte stil voor de brug maargoed ook dat was snel opgelost.
In het Goesemeer kwamen we nog een persoon op een mooie Yamaha tegen die is omgedraaid en met ons meegereden, misschien wel een toekomstiglid
Een snellestop in Hoedekenskerke met blikjes en koeken aan het water kon iedereen even de benen strekken / waarna we dorp gereden zijn naar de Grotemarkt in Goes ; aldaar iedereen een uur de tijd had om te eten en de oldtimer auto's te bekijken daar op de markt.
Daarna zijn we via Wolphaartsdijk langs het veersemeer richting Heinkenszand gegaan / nabij Lewedorp hadden we het eerste pechgeval ( helaas kreeg ik het niet door omdat het headset niet meer fuctioneerde ) we hebben nog gewacht maar helaas had Sven ons misgereden, maargoed dat kan gebeuren.
Gelukkig dat er toch een bezemauto aanwezig was
Door de weersomstandigheden naar dit weekend toe was de opkomst minder dan vorigejaar, maargoed dat mag de pret niet drukken.
Met 34 brommers 4 passagier's en 2 man in de bezemauto was het een hele leuke dag.
Nogmaals allemaal bedankt voor de opkomst
Laatst gewijzigd door Carl op ma 20 mei 2013, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- HansW
- Lid
- Dank! Gegeven!: 16 keren
- Dank! Gekregen: 7 keren
- Contacteer:
Erg leuke dag gister, leuke rit, goed geregeld hoor met de consumtiebonnen, en ook tijdens de "snelle" stop op oetjeskerke inclusief attractie met zwart schaap. Bedankt Carl en Sven..en ook de mannen in de bezemwagen.
-
- Lid
- Dank! Gekregen: 20 keren
- Contacteer:
dat als ik het zo zie op de foto s ?? hadden jullie geen kraampje om in te schrijven ?
- Wido
- Lid
- Contacteer:
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt
Carl en Sven ook nog bedankt voor de organisatie. Top.
Hier volgen nog wat foto's als ik ze er op kan krijgen.
URL=http://s1136.photobucket.com/user/petergoed/media/IMG_4704.jpg.html][/URL]
Prachtige Kreidler
Even een bammetje.
Originele RS. Heeft niet meegereden.
Hier volgen nog wat foto's als ik ze er op kan krijgen.
URL=http://s1136.photobucket.com/user/petergoed/media/IMG_4704.jpg.html][/URL]
Prachtige Kreidler
Even een bammetje.
Originele RS. Heeft niet meegereden.
Laatst gewijzigd door Peter Goedegebure op ma 20 mei 2013, 10:41, 15 keer totaal gewijzigd.
- Wido
- Lid
- Contacteer:
Sven en Carl,was een zeer geslaagde dag,lekker weer en lekker genoten met als klap op de vuurpijl de tussen stop in Hoedekenskerke waar een schaap gespot werd met zijn baasje,en laten we niet vergeten het mooie weer,dan mag je toch wel spreken van een superdag,hier nog wat plaatjes.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt
- Peterria
- Lid
- Contacteer:
carl en sven bedankt was een mooie rit goed verzorgd zelfs met volg outo met zwaai licht
lekker weer en een pluim voor alle deelnemers kom het niet vaak tegen dat er zo netjes in een groep gereden word
een prachtdag gehad en weer 280 km er bij op het dappie
gr peterria
lekker weer en een pluim voor alle deelnemers kom het niet vaak tegen dat er zo netjes in een groep gereden word
een prachtdag gehad en weer 280 km er bij op het dappie
gr peterria
- Bijlagen
-
- Herschaalde kopie van DSCF0008.jpg (87.51 KiB) 22266 keer bekeken
-
- Herschaalde kopie van DSCF0002.jpg (95.07 KiB) 22266 keer bekeken
-
- Herschaalde kopie van DSCF0001.jpg (84.44 KiB) 22266 keer bekeken
-
- Lid
- Dank! Gekregen: 20 keren
- Contacteer:
ja andre op mijn krukken wat een ellende ben maar een uurtje op heinekenzand geweest ,.maar auto rijden gaat goed ,alhoewel er in en eruit is heel moeilijk ,kan mijn been niet buigen en dat is toch knudde
- André Lokerse
- Lid
- Dank! Gekregen: 2 keren
- Contacteer:
Zo te lezen is alles op z,n plek gevallen.
Goed weer, goede opkomst, en Cor ook nog erbij geweest
Wat was het deelnemers aantal?
Ben erg benieuwd naar de fotos
Goed weer, goede opkomst, en Cor ook nog erbij geweest
Wat was het deelnemers aantal?
Ben erg benieuwd naar de fotos
Sleutelen, rijden, genieten.