Scheduled Maintenance: Status: Online : 31 Juli 2024 Update Dagelijkse Posts & Recente Topics zijn terug
Verslag Weer en wind rit zaterdag 29 oktober 2022
- Honda1972
- Lid
- Lid of Vriend:: Lid
- Dank! Gekregen: 2 keren
- Contacteer:
Re: Verslag Weer en wind rit zaterdag 29 oktober 2022
Bijzonder mooie voorlaatste dag van oktober...
Veel aanmeldingen, heb ook een enthousiaste Honda rijder Arwin meegenomen hiervoor. Die was verrast wat ie allemaal zag, weer ervaring rijker. Enkele pechgevalletjes, kan gebeuren, allemaal oude spullen, maar duurzamer dan tegenwoordige o.a. Chinese troep.
Dat gaat geen 40 jaar of langer mee. Trekker museum was ook erg leuk, ook mooi spul. Zo is er genoeg in Zeeland te zien aan oude ambachten, hobby's etc. net als ons als oude bromfiets liefhebbers. Prima rit in 2 groepen verdeeld om veilig te rijden. Enige minpunt is de enorme rookontwikkeling die sommigen als rijders veroorzaken. Een jongeman hierop netjes aangesproken maar niet onder de indruk. In deze tijd toch (nog steeds) een punt van aandacht, oldtimers liggen sowieso al onder de loep. Geen reklame voor ons dus. Mooie afsluiting in Lewedorp. Op naar volgend jaar.
Veel aanmeldingen, heb ook een enthousiaste Honda rijder Arwin meegenomen hiervoor. Die was verrast wat ie allemaal zag, weer ervaring rijker. Enkele pechgevalletjes, kan gebeuren, allemaal oude spullen, maar duurzamer dan tegenwoordige o.a. Chinese troep.
Dat gaat geen 40 jaar of langer mee. Trekker museum was ook erg leuk, ook mooi spul. Zo is er genoeg in Zeeland te zien aan oude ambachten, hobby's etc. net als ons als oude bromfiets liefhebbers. Prima rit in 2 groepen verdeeld om veilig te rijden. Enige minpunt is de enorme rookontwikkeling die sommigen als rijders veroorzaken. Een jongeman hierop netjes aangesproken maar niet onder de indruk. In deze tijd toch (nog steeds) een punt van aandacht, oldtimers liggen sowieso al onder de loep. Geen reklame voor ons dus. Mooie afsluiting in Lewedorp. Op naar volgend jaar.
Happy met HONDA !
-
- Lid
- Dank! Gekregen: 19 keren
- Contacteer:
Ja nog even over de Wind en weer rit . [ was even onlijn ]
Ook dit was weer zo n dag die weg gelegd was voor de B O L U Z super mooi weer ,goede opkomst en een zeer gezellige sfeer .
Goede opkomst en heel veel variatie s van brommers .
Kort om de laatste rit van het jaar was een grandioos succes .
Even terug kijkend naar al de andere ritten dit jaar ,die waren ook met mooi weer ,van boven uit ons goed gezind .
Dank aan de organisatie.
Ook dit was weer zo n dag die weg gelegd was voor de B O L U Z super mooi weer ,goede opkomst en een zeer gezellige sfeer .
Goede opkomst en heel veel variatie s van brommers .
Kort om de laatste rit van het jaar was een grandioos succes .
Even terug kijkend naar al de andere ritten dit jaar ,die waren ook met mooi weer ,van boven uit ons goed gezind .
Dank aan de organisatie.
- Carl
- Lid
- Dank! Gegeven!: 1 keer
- Dank! Gekregen: 6 keren
- Contacteer:
- Patrick
- Lid
- Dank! Gekregen: 2 keren
- Contacteer:
Voor het eerst de Weer en Wind rit gereden, het was genieten met het mooie weer.
De organisatie had alles weer prima geregeld, bedankt hiervoor.
En de snert smaakte heerlijk !
De organisatie had alles weer prima geregeld, bedankt hiervoor.
En de snert smaakte heerlijk !
- Beoordeling: 33.33%
- sjacco.vermeulen
- Beheerder
- Dank! Gekregen: 11 keren
- Contacteer:
Het was zeer geslaagde dag, bij aankomst om 11:30u waren de eerste er al dus me gelijk maar geïnstalleerd achter de inschrijftafel.
Je hebt dan geen idee wat er buiten gebeurd, dus toen de inschrijvingen gebeurt waren en ik naar buiten liep schrok ik wel even van het aantal deelnemers, was voorrijder van de eerste groep en 1 pechgevalletje gehad wat ze zelf opgelost hebben.
Goed ontvangst in de Goede Verwachting wat erg vlotjes verliep.
In totaal waren er 78 deelnemers
60 leden en 18 niet leden waarvan er 10 zich niet hadden aangemeld.
Je hebt dan geen idee wat er buiten gebeurd, dus toen de inschrijvingen gebeurt waren en ik naar buiten liep schrok ik wel even van het aantal deelnemers, was voorrijder van de eerste groep en 1 pechgevalletje gehad wat ze zelf opgelost hebben.
Goed ontvangst in de Goede Verwachting wat erg vlotjes verliep.
In totaal waren er 78 deelnemers
60 leden en 18 niet leden waarvan er 10 zich niet hadden aangemeld.
- HansW
- Lid
- Dank! Gegeven!: 16 keren
- Dank! Gekregen: 7 keren
- Contacteer:
Erg mooie dag, en wat een opkomst, vooral van BOLUZ leden zelf. Het blijft op voorhand erg moeilijk inschatten wat de opkomst zal zijn, zeker als je in de week vooraf zulke mooie weersvoorspellingen ziet.
Vanaf 12.00 liep het parkeerterrein bij het trekkermuseum stilaan vol met brommers en deelnemers. Inschrijven binnen in de loods, koffie met koek en een rondje langs de trekkers. Prima ontvangst door de mensen van het museum.
De rit:
Wegens de grote opkomst de groep in 2en verdeeld, tenminste gewoon tellen tot er 35 gepasseerd waren, dan 5 min wachten en met de 2e groep op pad.
Nog voor dat ik gestart was draai ik m’n gaskabel af. Niet handig als je voorrijder bent. Met dank aan André Lokerse erg fijn opgelost ( ik mocht zijn brommer lenen)top.
Rondje door de zak, mooie rit. 1 pechgeval/achterblijver, opgelost door Cor.
Kleine tussenstop bij Ellewoutsdijk om de achterblijvers op te wachten, maar helaas onderweg niet meer gezien. De middag goed afgesloten bij de Goede Verwachting op Lewedorp met erwtensoep en een enkel biertje.
Al met al een erg leuke BOLUZ dag.
Vanaf 12.00 liep het parkeerterrein bij het trekkermuseum stilaan vol met brommers en deelnemers. Inschrijven binnen in de loods, koffie met koek en een rondje langs de trekkers. Prima ontvangst door de mensen van het museum.
De rit:
Wegens de grote opkomst de groep in 2en verdeeld, tenminste gewoon tellen tot er 35 gepasseerd waren, dan 5 min wachten en met de 2e groep op pad.
Nog voor dat ik gestart was draai ik m’n gaskabel af. Niet handig als je voorrijder bent. Met dank aan André Lokerse erg fijn opgelost ( ik mocht zijn brommer lenen)top.
Rondje door de zak, mooie rit. 1 pechgeval/achterblijver, opgelost door Cor.
Kleine tussenstop bij Ellewoutsdijk om de achterblijvers op te wachten, maar helaas onderweg niet meer gezien. De middag goed afgesloten bij de Goede Verwachting op Lewedorp met erwtensoep en een enkel biertje.
Al met al een erg leuke BOLUZ dag.
- Carl
- Lid
- Dank! Gekregen: 6 keren
- Contacteer:
Verslag Weer en wind rit zaterdag 29 oktober 2022
Vanmiddag de weer en wind rit mee gereden
Qua weer was het zeker niet verkeerd, droog en geen wind en temperaturen boven de 20 graden, het was dus een unieke dag om er met de brommer op uit te gaan.
Het was een mooie opkomst, er waren hele mooie brommers bij
Het ontvangst bij het ''Trekkermuseum Nisse'' van de 'OTMMZ'' was goed
De rit was zeer divers, hoofdzakelijk binnenwegen en zelf nog een stukje zeedijk wat altijd leuk rijden is, kortom een mooie rit van circa 40 kilometer
Het was goed vertoeven bij Cafe-Pension ''De Goede Verwachting'' in Lewedorp en de snert was goed
Organisatie van de weer en wind rit bedankt
Qua weer was het zeker niet verkeerd, droog en geen wind en temperaturen boven de 20 graden, het was dus een unieke dag om er met de brommer op uit te gaan.
Het was een mooie opkomst, er waren hele mooie brommers bij
Het ontvangst bij het ''Trekkermuseum Nisse'' van de 'OTMMZ'' was goed
De rit was zeer divers, hoofdzakelijk binnenwegen en zelf nog een stukje zeedijk wat altijd leuk rijden is, kortom een mooie rit van circa 40 kilometer
Het was goed vertoeven bij Cafe-Pension ''De Goede Verwachting'' in Lewedorp en de snert was goed
Organisatie van de weer en wind rit bedankt
- Beoordeling: 33.33%