Scheduled Maintenance: Status: Online : 31 Juli 2024 Update Dagelijkse Posts & Recente Topics zijn terug
Verslag Boluzrit Nisse 17 Juli 2022
- Lgschmitz
- Lid
- Lid of Vriend:: Lid
- Dank! Gegeven!: 1 keer
Re: Verslag Boluzrit Nisse 17 Juli 2022
Onder voorbehoud aangemeld ivm rugproblemen,ochtend opgestaaan zo stram als een plank en overwogen wel of niet meerijden.
Volgens mijn rug niet maar volgens mijn hoofd wel (eens een brommerrijder altijd een brommerrijder) dus gewoon gegaan en nu kan het nog wie weet hoelang nog !!!!!
Puch maxi van stal,das toch wel mijn no1 keuze.
Middelburg verzamelen dus eerste 8 km ging wel.
Hop en groupe naar stellenplas en daarna echt een heerlijke rit gereden,super weer,prachtige route,goed gezelschap.
Normaal stop ik niet zo veel nu wel gedaan ff de rug ontlasten. Toch mooi de rit uitgereden,uurtjuh bij retrofestival gezeten en daarna en groupe terug.
Mooie opkomst en weer heel wat mooie verhicles gezien.
Pluim voor de organisatie en op naar de volgende rit.
Volgens mijn rug niet maar volgens mijn hoofd wel (eens een brommerrijder altijd een brommerrijder) dus gewoon gegaan en nu kan het nog wie weet hoelang nog !!!!!
Puch maxi van stal,das toch wel mijn no1 keuze.
Middelburg verzamelen dus eerste 8 km ging wel.
Hop en groupe naar stellenplas en daarna echt een heerlijke rit gereden,super weer,prachtige route,goed gezelschap.
Normaal stop ik niet zo veel nu wel gedaan ff de rug ontlasten. Toch mooi de rit uitgereden,uurtjuh bij retrofestival gezeten en daarna en groupe terug.
Mooie opkomst en weer heel wat mooie verhicles gezien.
Pluim voor de organisatie en op naar de volgende rit.
- Lgschmitz
- Lid
Re: 17 Juli 2022 Boluzrit Nisse
Heeeeeel erg leuk zo een filmpje met een drone,echt super en is kijken vanuit een heel ander perspectief !!!!!!!sjacco.vermeulen schreef: ↑zo 17 jul 2022, 19:40 We kunnen het zeker een geslaagde dag noemen, het weer was fantastisch en de deelnemers ook, alleen maar blije mensen.
We hadden 199 deelnemers (jammer net geen 200) hiervan waren er 84 lid van BOLUZ en 115 geen lid.
Voor het eerst samen met het Retrofestival in Nisse wat een geweldige combinatie is vind ik zelf.
Mijn zoon heeft nog een filmpje gemaakt:
-
- Lid
- Dank! Gekregen: 3 keren
- Contacteer:
Re: Boluzrit Nisse 17 Juli 2022
Het was een prachtige route, erg veel deelnemers, mooi weer en na afloop erg gezellig in Nisse.
Alleen viel ik uit in de buurt van Baarland met een afgebroken motorsteun van mijn Rijwiel met Hulpmotor uit 1952: een Victoria FM38 Fahrrad met Hulpmotor 38cc. Inmiddels heb ik een andere steun gemonteerd en kunnen we weer.
Desondanks toch veel plezier gehad van de perfect verzorgde rit beslist voor herhaling vatbaar.
Organisatie bedankt en mijn complimenten voor de perfecte organisatie!!!
Alleen viel ik uit in de buurt van Baarland met een afgebroken motorsteun van mijn Rijwiel met Hulpmotor uit 1952: een Victoria FM38 Fahrrad met Hulpmotor 38cc. Inmiddels heb ik een andere steun gemonteerd en kunnen we weer.
Desondanks toch veel plezier gehad van de perfect verzorgde rit beslist voor herhaling vatbaar.
Organisatie bedankt en mijn complimenten voor de perfecte organisatie!!!
- BartKroeze
- Lid
Wat een prachtige route hadden jullie uitgezet heren! Zeer geslaagde eerste boluz rit!
- andrenuijens
- Lid
- Contacteer:
geweldige dag . pracht rit en pracht weer organisatie . bedankt .
honda,cb 100 1975 kreispar 1965 , , zundapp 530 92 cc ,,. rag dappie 92cc
-
- Lid
- Dank! Gekregen: 20 keren
- Contacteer:
Er zijn al wat berichten geplaatst onder de flyer /Nisse rit kunnen deze verplaats worden naar HIER ?
- Carl
- Lid
- Dank! Gekregen: 6 keren
- Contacteer:
Vandaag meegereden met de Boluzrit Nisse.
Het was schitterend weer en dat resulteerde in een mooie opkomst met veel leden en vrienden.
De rit ging over vele mooie Bevelandse wegen met daar aanliggend vele stopplaatsen waar je zelf voor kiezen kon waar je wilde stoppen en dat zolang je zelf wilde.
In Nisse was het goed vertoeven, met veel oldtimers en trekkers en brommers en muziek
De rit heb ik verreden met mijn Yamaha FS1 ru2, daarbij uit en thuis circa 95 kilometer op de teller erbij gezet
Organisatie bedankt
Het was schitterend weer en dat resulteerde in een mooie opkomst met veel leden en vrienden.
De rit ging over vele mooie Bevelandse wegen met daar aanliggend vele stopplaatsen waar je zelf voor kiezen kon waar je wilde stoppen en dat zolang je zelf wilde.
In Nisse was het goed vertoeven, met veel oldtimers en trekkers en brommers en muziek
De rit heb ik verreden met mijn Yamaha FS1 ru2, daarbij uit en thuis circa 95 kilometer op de teller erbij gezet
Organisatie bedankt
- Miracles
- Lid
- Contacteer:
Wat een mooie rit, wat een mooi weer. Dat zal mede geholpen hebben aan de geweldige opkomst. Complimenten aan de organisatie het was een lekker gevarieerde rit.
- Miracles
- Lid
- Contacteer:
Wat een mooie rit, wat een mooi weer. Dat zal mede geholpen hebben aan de geweldige opkomst. Complimenten aan de organisatie het was een lekker gevarieerde rit.
- sjacco.vermeulen
- Beheerder
- Dank! Gekregen: 11 keren
- Contacteer:
We kunnen het zeker een geslaagde dag noemen, het weer was fantastisch en de deelnemers ook, alleen maar blije mensen.
We hadden 199 deelnemers (jammer net geen 200) hiervan waren er 84 lid van BOLUZ en 115 geen lid.
Voor het eerst samen met het Retrofestival in Nisse wat een geweldige combinatie is vind ik zelf.
-
- Lid
- Dank! Gekregen: 1 keer
was zeker een zeer mooie rit een gezellige dag prachtig weer en vele brommers!
wel heel sneu voor leo dat hij de eindstreep net niet gehaald heeft maar wel erg leuk dat hij er alsnog was!
heb gelijk een handje boutjes en moertjes in mn koffer gegooid na een leermomentje vandaag
puchje hield zich erg goed vandaag, hopenlijk volgend jaar met de rap??
wel heel sneu voor leo dat hij de eindstreep net niet gehaald heeft maar wel erg leuk dat hij er alsnog was!
heb gelijk een handje boutjes en moertjes in mn koffer gegooid na een leermomentje vandaag
puchje hield zich erg goed vandaag, hopenlijk volgend jaar met de rap??
-
- Lid
- Dank! Gekregen: 20 keren
- Contacteer:
Zo wat een mooie dag weer en een super op opkomst ,een super mooie rit met veel schaduw wegjes ,weinig pech gevallen gezien .
Leo Tilroe had wel pech net voor Nisse stopte die en wilde de ketting wat strakker zetten maar toen bleek een stuk van het stel geheel gebroken te zijn vrouw gebeld en die reed hem naar Nisse waar we Leo weer tegen kwamen .
Al met al een hele mooie dag die ook weer in de boeken bijgeschreven kan worden .
Heel veel dank aan de organisatie en natuurlijk de pijlen zetters ,net voor s Gavenpolder was er een pijl geknikt die hadden ze willen mollen denk ik .
Net voor Leeuwendorp een beetje verwarring dijkje op of dorp in ,er kwamen ook enkele brommers van het dijkje gereden .
Geslaagde dag . Uit en thuis 138 km
Leo Tilroe had wel pech net voor Nisse stopte die en wilde de ketting wat strakker zetten maar toen bleek een stuk van het stel geheel gebroken te zijn vrouw gebeld en die reed hem naar Nisse waar we Leo weer tegen kwamen .
Al met al een hele mooie dag die ook weer in de boeken bijgeschreven kan worden .
Heel veel dank aan de organisatie en natuurlijk de pijlen zetters ,net voor s Gavenpolder was er een pijl geknikt die hadden ze willen mollen denk ik .
Net voor Leeuwendorp een beetje verwarring dijkje op of dorp in ,er kwamen ook enkele brommers van het dijkje gereden .
Geslaagde dag . Uit en thuis 138 km