Peter
Vereniging B.O.L.U.Z. (BOLUZ) Bromfiets Oldtimer Liefhebbers Uit Zeeland
PHP Versie 8.1.7 deze moet nog naar 8.2 dit is wachten tot de provider deze beschikbaar stelt, forum PHPBB versie 3.3.10 niet alle modules zijn volledig vertaald dit is afwachten tot wanneer de programeurs deze beschikbaar stellen. Laatste topic module is nog niet aangepast voor deze versie en kan nu nog niet ingeschakeld worden hopelijk komt deze programmeur met een update zodat wij deze kunnen gebruiken. nieuwe functie laatste bericht eerst en laatste bericht van vorige pagina |
Moderator: Bestuurslid
Patrick Dekker schreef:Gaan we doen, Gerard. Geef maar aan als je eraan wil beginnen. Je weet waar ik woon, als het goed is.![]()
![]()
corkreid schreef:kijk eerst wat je aan je eigen cil kan doen voor wat sneller, kan soms heel makkelijk zijn ,.of je moet hem geheel ori willen laten
André Lokerse schreef:Leuke foto's Wido!
Ondanks het wat wisselvallige weer toch genoten van de rit, het was weer gezellig onderling.![]()
De verkeers les voor gerard, 4 oude vrouwen voor de bushalte, de lekke band van piet, je maakt weer een hoop mee met een rit van Gerard.
Niet willen missen![]()
Gerard bedankt voor de leuke rit.
Wido schreef:Ja de verkeers les heb ik gezien ,maar de bushalte scene met de dames heb ik net weer gemist.