Scheduled Maintenance: PHPBB 3.3.12 Stabiel en snel?? (deze versie is van 1 juni 2024 en nog niet volledig vertaald)

(OTP Beveiliging wordt nog vertaald er missen nog wat onderwerpen deze zijn door gestuurd naar de programmeur)

17 augustus Solex race Biggekerke met kort ritje vooraf.

Moderator: Jacco

Honda1972
Lid
Lid
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gekregen: 1 keer
Contacteer:

17 augustus Solex race Biggekerke met kort ritje vooraf.

Ongelezen bericht door Honda1972 »

Ik ben vanuit de organisatie van de Solex race weer benaderd met de vraag hier op het forum alvast de aankondiging te doen. De Solex race vind plaats op zaterdag 17 augustus.
Zoals elk jaar is het een prachtig evenement in het mooie dorp Biggekerke.
Denk hierbij aan de ludieke race met allerlei creaties en natuurlijk ook de racers zelf op het parcour. Wij mogen weer een show ronde rijden tussendoor met onze oldtimers, hoe gaaf is dat !!
Ik ben voornemens weer een leuk ritje vooraf te organiseren, verdere informatie volgt nog.
Om het wat gestructureerd te laten verlopen graag je naam + gegevens oldtimer aan mij hier opgeven aub. Da's ook handig om dan de organisatie op de hoogte te stellen wie en wat er mee rijdt om om te roepen. Leuk voor de toeschouwers om zo wat meer te weten te komen. Mocht het hier niet lukken neer te zetten: de meesten van jullie hebben mijn telefoon nummer😉
Kortom: laat deze kans niet lopen om ons erfgoed te showen!
Hartelijke groet, Erik Wijkhuijs
Happy met HONDA !